Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukApakah item pemeriksaan biasa

632HP195506591   ·  2023-02-02 02:22:02   ·   tenaga

Pemasangan peralatan pendinginan. Sistem pendinginan penyimpanan sejuk termasuk penguap dan unit diluar penyimpanan sejuk. Semua peralatan akan dipasang sesuai dengan spesifikasi pembinaan, dan tindakan perlindungan yang sesuai akan diambil untuk peralatan yang dipasang.Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Kentang manis, topeng gas, pakaian gas, sarung tangan karet, penangkap kayu, minuman asam dan barang pelindung dan penyelamatan lain yang diperlukan, yang mesti ditetapkan di lokasi yang sesuai,Kentang manisPemasangan penyimpanan sejuk dan beku cepat berfungsi, dikendalikan oleh orang yang ditugaskan secara khusus dan digunakan secara biasa. Relevant personnel shall skillfully master the use of oxygen respirator and personnel rescue.Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.Samkir,Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?Ruang yang masuk akal: konsum kuasa penyimpanan sejuk dihitung mengikut konsum sejuk penyimpanan sejuk, yang biasanya termasuk dua bahagian: konsum sejuk semasa pendinginan dan pendinginan kargo; Ia adalah konsum sejuk bilik sejuk sendiri dan pengurusan operasi.


Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukApakah item pemeriksaan biasa



Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Setelah pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, suhu terlalu rendah, mungkin kerana unit terlalu besar, yang menyebabkan turun cepat suhu udara dalam penyimpanan atmosfera terkawal. Namun, ia boleh ditemui bahawa suhu barang masih pada tahap tinggi, atau mungkin kerana kesan pengisihan panas penyimpanan atmosfera terkawal relatif lemah selepas pemasangan penyimpanan atmosfera terkawal, maka penyebaran panas akan dipercepat, Fenomen ini mungkin disebabkan oleh kualiti buruk papan penyimpanan atmosfer yang diubah suai yang dipilih. Ia disarankan bahawa apabila memilih papan penyimpanan atmosfer yang diubah suai, kita mesti perhatikan kepada kelebihan atmosfer. Hanya papan penyimpanan atmosfer yang diubah suai dengan kelebihan yang diperlukan boleh mempunyai kesan pengisihan panas tertentu.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananSangat disarankan,. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk, tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Perhubungan punggung antara plat gudang atas dan hujung plat gudang atas akan dirawat untuk mencegah kebocoran udara dan berjalan sejuk. Selepas semua plat gudang atas dipasang, kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kongsi punggung dengan menarik riveting.


Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejukApakah item pemeriksaan biasa



Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan barang masuk dan keluar dan pengurusan operasi tidak sesuai dengan penyimpanan sejuk lapisan tunggal; Dengan pembangunan kapasitas muatan lantai, nisbah kawasan lantai setiap bilik sejuk adalah rendah; When the multi-storey cold storage is built on the foundation with poor ground resistance,Kentang manisPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan farmaceutik, the foundation construction is complex. Biaya tinggi; Apabila komponen prefabrik digunakan, peralatan pembinaan besar diperlukan dan masa pembinaan panjang.Risiko kualiti,Tahap awal peralatan penyimpanan sejukKeketatan valv air dan valv salji, penggantian cincin penyegelan, fleksibiliti valv, dan melepaskan dan membersihkan jika perlu.Untuk penyimpanan sejuk, ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan,Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain, sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini operasi umum di pasar adalah: meletakkan tanah dengan papan ekstrus XPS, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.

5 Balasan   |  sehingga 2023-02-02 02:22:02 | 200 Pandangan

Syarikat Dagangan Shangfeng Yige 2023-02-02 09:51:41 sokongan  0 | menentang  0

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

bekalan arkib 2023-02-02 11:23:36 sokongan  0 | menentang  0

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

Acuan FRP 2023-02-02 11:24:08 sokongan  0 | menentang  0

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Pelaburan dan pengurusan asing dengan dana sendiri 2023-02-02 10:27:00 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukai Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk. Datang lagi lain kali!

produk kayu 2023-02-02 11:26:19 sokongan  0 | menentang  0

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Kentang manisPembuat pemasangan gudang sejuk Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian