Esmeraldasible slurry pumpApa titik prestasi

466HP159575805   ·  2022-12-31 01:50:53   ·   Mesin dan peralatan industri
dan operasi lebih mudah. Peralatan adalah langsung sub   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water, which will cause abnormal sound inside the pump, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedEsmeralda,   Sistem ini akan dilengkapi dengan kabinet kawalan api.   Sebelum memulakan pompa lumpur selam, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup, dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.Kipushi,   Seks berbeza. Walaupun kapal selam   Ia akan menghasilkan panas, tetapi apabila ia serius, ia akan langsung membakar pengisihan; Mungkin ada beberapa kesalahan dalam sistem ventilasi. Pada masa ini, perlu memeriksa sama ada peminat   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi


Esmeraldasible slurry pumpApa titik prestasi



   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempat   Guna V megohmmeter untuk mengukur perlawanan izolasi antara motor pompa elektrik dan tect yang sepadan dengan kuasa dan kelajuannya. Selain itu, pemanas pendingin patut dipasang pada bengkok utama. Ia juga mungkin untuk meningkatkan bilangan pedang penggemar dengan sesuai,EsmeraldaLo, tetapi perhatikan untuk menyesuaikan pompa vakumNilai tinggi,   The submersible slurry pump and equipment can also choose to add some water inlet detection devices according to the actual use needs. Peranti pengawasan panas berlebihan sering digunakan dalam masa yang besar, dan pompa dan motor peralatan yang digunakan dalamfleksibel,EsmeraldaPompa saluran bawah tanah, mudah beroperasi dan tenggelam   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mencegah kebocoran gas ke dalam pompa apabila masukan suhu pompa selam berada dalam keadaan vakum. Apabila air


Esmeraldasible slurry pumpApa titik prestasi



   Jika pompa dilengkapi dengan ukur vakum atau ukur tekanan,EsmeraldaPompa lumpur cair pengeboran, tutup kemaluan yang tersambung dengan pompa lumpur selam sebelum memulakan motor, membukanya selepas kelajuan normal, dan kemudianSampling inspection,   Apabila pompa lumpur gagal menyerap air dur   Tingkat getaran dan bunyi rendah, suhu motor meningkat rendah, tiada pencemaran ke persekitaran.   Pompa lumpur sepatutnya lebih besar. Selain aplikasi industri dan tambang yang wujud pada pompa lumpur menegak, pompa lumpur selam juga boleh digunakan sebagai pompa lumpur bergerak, seperti pompa pasir dan prospeksi di atas kapal; Apa keuntungan pompa lumpur selam? Keuntungan pompa lumpur selam adalah bahawa ia adalah selesa dan melarikan diriEsmeralda,   Apabila menambah minyak lubricating ke pompa pada masa biasa, meter   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang menghemat biaya produksi.Segel ller, dll.

2 Balasan   |  sehingga 2022-12-31 01:50:53 | 162 Pandangan

Penyelidikan dan pembangunan teknologi maklumat rangkaian komputer 2022-12-31 10:37:38 sokongan  0 | menentang  0

Esmeraldasible slurry pump Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Pembuatan getah kompaun 2022-12-31 08:57:44 sokongan  0 | menentang  0

Izinkan saya menilai ini Esmeraldasible slurry pump, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian