Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan

717HP127443542   ·  2022-12-22 01:43:57   ·   Bahan binaan
termasuk industri penambah kimia

Industri petrokimia, termasuk, , l, dll., dengan diameter luar sekitar ¢ - ¢ dan tebal dinding sekitar mm- mm (biasanya paip pemindahan tekanan tengah dan rendah dengan spesifikasi lebih dari & phi; mm). Medan aplikasi khusus adalah: paip bakar paip pemindahan bahan, paip pemukar panas, dll.FERRITIC AUSTENITIC duplex steel stainless. Ia mempunyai keuntungan dari besi yang tidak stainless austenitic dan ferritic, dan mempunyai superplasticity. Besi yang tidak stainless Martensitic. Kekuatan tinggi, tapi plasticiti dan kesesuaian yang lemah.Fier-Cifci,Fier-CifciPlat peluru besi tanpa tahi, : platplatplatplatbajbajbajbajyang tidak bersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersbersini: ia boleh dibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibadibaplat anti peluncur dan plat elektroplatingFERRITIC AUSTENITIC duplex steel stainless. Ia mempunyai keuntungan dari besi yang tidak stainless austenitic dan ferritic, dan mempunyai superplasticity. Besi yang tidak stainless Martensitic. Kekuatan tinggi, tapi plasticiti dan kesesuaian yang lemah.Maldegem,Belakang tidak dilindungi oleh argon, dan proses wayar dengan bentuk aliran + TIG telah dilaksanakan di China selama beberapa tahun. wayar dengan bentuk aliran seperti et-elt-et-elt-t-et-elt- telah dihasilkan dan dilaksanakan untuk penywelding medan, dan keuntungan ekonomi yang baik telah diperoleh.Hentikan penjelasan teknikal tertulis, penjelasan teknikal dan keselamatan di situ kepada operator di situ.Pemprosesan suhu rendah paip baja inox -- seri martensite baja inox dimatikan dari suhu austenitizing dan kemudian dingin kepada suhu sangat rendah untuk mempromosikan pemadaman martensite. Ia sesuai untuk baja inox mudah untuk menghasilkan austenite sisa.


Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan



Menganggap kira-kira % - % daripada keseluruhan besi, ia digunakan secara luas dalam ekonomi negara. Kerana paip besi mempunyai bahagian kosong, ia sesuai untuk saluran paip pemindahan gas dan kuat; pada masa yang sama, paip besi mempunyai bahagian besar koeficient dan kuasa fleksiral dan torsional tinggi, jadi ia juga telah menjadi bahan penting dalam pelbagai mesin dan struktur bangunan. Besi tidak berdiri digunakan Under the condition of equal weight, the structure and components formed by pipe have a larger section modulus than solid parts. Therefore, especially in oil drilling, production and metallurgyHigh temperature oxidation resistance stainless steel plates have high temperature oxidation resistance, but the oxidation rate will be affected by inherent factors such as environment and product form.Aplikasi: industri kotak utiliti, terutama dalam bahagian-bahagian utama seperti seksyen suhu tinggi super pemanas dan pemanas semula.sasaran,Formula untuk tekanan ujian hidraulik paip terweld baja inox untuk cairan pengiraan berat badan (gbt-): di mana: P - tekanan ujian, MPa; R - tekanan, mengambil titik hasil %, MPa; s - tebal dinding nominal paip baja, mm; D - diameter luar nominal paip baja, mm.Proses produksi paip terweld baja inox: bahan mentah - garis - paip terweld - perbaikan akhir - polising - Inspection (cetakan serpihan) - Packaging - shipment (warehouse) (decorative welded pipe).Beberapa alasan untuk nisbah komposisi produk: untuk mengurangkan kos produk, mengurangkan kandungan nisbah beberapa unsur penting seperti krom dan nikel, dan meningkatkan kandungan unsur lain seperti karbon. Fenomen produk ini bahawa nisbah komposisi tidak secara ketat sesuai dengan model produk dan ciri-ciri produk tidak hanya mengurangkan kualiti produk secara besar misalnya, apabila kandungan krom paip baja tidak bersih tidak mencukupi, ia tidak hanya mempengaruhi produk Pertahanan korosion dan kebolehan produk mempunyai kualiti produk yang berpotensi dan bahaya keselamatan apabila mereka digunakan dalam industri kimia, mereka juga mempengaruhi penampilan dan kebolehan oksidasi produk.


Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1Kaedah pembuatan kaedah pelindapkejutan dan pembajaan



Hanya kertas soluble atau kombinasi kertas soluble dan plat blok digunakan untuk memblok perlindungan ventilasi (iaitu wayar penywelding inti kuat + TIG + kertas soluble air)Hasil ujian,Besi daun daun austenitic mempunyai tahan yang baik terhadap kerosakan seragam, tetapi masih ada masalah berikut dalam tahan kerosakan setempat: kerosakan antar-granular dari besi daun daun austenitic. Besi daun daun austenitic akan mempunyai kerosakan antar-granular apabila ia tetap hangat pada ~ [UNK] atau sejuk perlahan-lahan. Semakin tinggi kandungan karbon,Fier-CifciPlat besi tanpa tahi 254, semakin besar kecenderungan kerosakan antar-granular. Selain itu, kerosakan antar-granular juga berlaku di zon yang terkena panas penyerakan. Ini disebabkan hujan CrC yang kaya di sempadan biji. Kawasan krom miskin terbentuk dalam matriks sekeliling, yang disebabkan oleh kerosakan sel utama. Fenomen kerosakan antar-granular ini juga wujud dalam besi stainless ferritik yang disebut di atas.Contohnya, perbezaan bahan mentah dari tiga bahan, seperti dan, yang biasa di pasar, adalah lebih dari yuan per ton.Model & mdash; Tambahan sulfur meningkatkan prosesibiliti bahan.Fier-Cifci,Bentuk seksyen paip baja stainless boleh dibahagi menjadi paip bulat dan paip bentuk istimewa mengikut bentuk seksyen. Tuba bentuk khas termasuk tub segiempat, tub rombik, tub eliptik, tub heksagonal, tub oktagonal dan berbilang tub asymmetric salib seksyen. Pipa bentuk khas digunakan secara luas dalam berbagai bahagian struktur, alat dan bahagian mekanik. Berbanding dengan paip bulatan paip bentuk istimewa biasanya mempunyai masa yang besar inersi dan modulus seksyen, dan mempunyai perlahan bengkungan dan torsi yang besar, yang boleh mengurangkan berat struktur dan menyelamatkan besi.Pemeriksaan: selepas kejam, periksa saiz kejam dengan ukuran istimewa.Penyelidikan frekuensi tinggi penyeludupan frekuensi tinggi: dengan bekalan kuasa relatif tinggi, ia boleh mencapai kelajuan penyeludupan yang lebih tinggi bagi paip baja dengan bahan-bahan berbeza, diameter luar dan tebal dinding. Dibandingkan dengan penyeludupan lengkung argon,Fier-Cifci201 tabung kuasa dua besi tidak stainless, ia adalah lebih dari sepuluh kali kelajuan penyeludupan tinggi. Oleh itu, paip baja tidak stainless untuk penggunaan umum mempunyai kadar konsumsi yang lebih tinggi. Oleh kerana kelajuan tinggi penyeludupan frekuensi tinggi, ia sukar untuk membuang penyeludupan dalam paip penyeludupan. Pipa besi stainless terweld tidak boleh dibawa oleh industri kimia dan nuklear, yang juga merupakan salah satu sebab.

4 Balasan   |  sehingga 2022-12-22 01:43:57 | 209 Pandangan

aci pemacu kereta 2022-12-22 10:36:58 sokongan  0 | menentang  0

Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1 Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1 Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Pengurusan aset milik kerajaan Kumpulan 2022-12-22 10:23:18 sokongan  0 | menentang  0

Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1 Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

peralatan kereta api 2022-12-22 10:51:56 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1 barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

Penyelidikan dan pembangunan peralatan kejuruteraan elektronik 2022-12-22 10:16:50 sokongan  0 | menentang  0

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Fier-CifciPlat besi tidak stainless Sus329j1, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian