JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubahPendekatan yang saling menguntungkan

122HP117294921   ·  2022-07-06 20:52:21   ·   Mesin dan peralatan industri

Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi,Bagaimana memilih pengubah jenis keringIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Arraijan,JacaltenangoBerapa banyak pengubah minyak,After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.Solusi bunyi pengubah jenis kering() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubahPendekatan yang saling menguntungkan



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi,JacaltenangoMembuat model pengubah jenis kering, reli kenderaan, AC, dll.) semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Raka Tanda,Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiDisebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,JacaltenangoPengubah terjun minyak 315 KVA, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubahPendekatan yang saling menguntungkan



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Servis jujur,konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega; Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Jacaltenango,Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

5 Balasan   |  sehingga 2022-07-06 20:52:21 | 390 Pandangan

Boyuan Home Appliances Co., Ltd. 2022-07-06 23:19:09 sokongan  0 | menentang  0

Setelah lama mencari milik anda JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubah, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

perkhidmatan pemandu kereta 2022-07-06 22:05:30 sokongan  0 | menentang  0

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubah. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

tali pinggang segi tiga 2022-07-06 21:34:55 sokongan  0 | menentang  0

Perkhidmatan anda sangat baik, JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubah juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

632HP195506591 2022-07-06 21:28:27 sokongan  0 | menentang  0

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubah, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

466HP159575805 2022-07-06 22:28:07 sokongan  0 | menentang  0

Syarikat anda JacaltenangoPenukar jenis kotak pengubah mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian