KontiolahtiPompa paip digunakanApakah kaedah penggerudian

466HP159575805   ·  2024-04-20 02:30:24   ·   Mesin dan peralatan industri

   Saat ini, segel mekanik memegang bahagian yang meningkat di pasar pompa segel.   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.Kontiolahti,   suhu air (maksimum)   Pompa lumpur submersible biasanya perlu menggunakan beberapa bahan komposit untuk memproduksi apabila mereka digunakan, sehingga mereka boleh mempunyai pakaian yang baik dan perlawanan korosion apabila mereka digunakan, dan boleh digunakan untuk mengangkut kebanyakan media apabila mereka digunakan. Slrry fraktikCsongrad,   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.   The utility and durability of the utility model, so the polymer composite materials are generally used in production.   Kestabilan dan kepercayaan segel antara tubuh pam.


KontiolahtiPompa paip digunakanApakah kaedah penggerudian



   The submersible slurry pump can be used to transport a lot of media containing solid particles when it is used at ordinary times, so it has an irreplaceable posipenceroboh, penyediaan air, mesin pelabuhan,KontiolahtiBahagi pompa paip menegak, alat mesin, kotak, mesin kertas, mesin makanan, dll.  Kualiti tertinggi   Contohnya,KontiolahtiPompa boleh dipomp pembuangan, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa, sementara pompa sumber tidak perlu diselesaikan. Ia boleh menyerang secara langsung ke dalam cair untuk operasi.   Apa yang perlu diperhatikan dalam proses ini? Mari s belajar tentang preca


KontiolahtiPompa paip digunakanApakah kaedah penggerudian



   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, nyaman disassembly dan maipenjual,konsentrasi.   Ada sebab utama mengapa pompa selam adalah & ' sakit& '. The rotation direction of the motor is wrong: please ensure that the rotation direction of the motor is correct   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.Kontiolahti,   Contohnya, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa,KontiolahtiPompa pembuangan saluran paip tidak terkunci, slime dan dense   Selepas itu, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. Thesemua dipilih mengikut angkat.

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-20 02:30:24 | 64 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian