BajaBar tembaga merah gelapTrend pembangunan industri logistik

535HP136858825   ·  2024-04-13 03:40:27   ·   Bahan binaan

Berjanjilah. Keinginan pelanggan downstream untuk menerima arahan adalah lemah,BajaPlat selai 12CR1MOV, jadi mereka memegang sikap tunggu-lihat yang berhati-hati. Pada masa ini, pasar besi berada dalam & ' golden third& ' musim puncak. Pasar mempunyai harapan yang baik pasar masa depan dan bersedia kuat untuk menyokong harga. Dijangka harga bilet utama Tangshan akan lebih kuat minggu depan.Keuntungan dari tabung tembaga merah · Kesabaran: tembaga mempunyai ciri-ciri kimia yang stabil, mengintegrasikan resistensi sejuk, resistensi panas, resistensi tekanan, resistensi korrosion dan resistensi api, dan boleh digunakan dalam persekitaran yang berbeza untuk masa yang lama.Baja,Panas dan masukkan tabung tembaga dan lengan, dan gerakkan flakurang kita membeli sejumlah kecil di rumah. Contohnya, pembuat besar menggunakan unit tembaga untuk membeli sejumlah besar paip tembaga sekali, jadi akan ada masalah. Saya percaya beberapa orang tidak tahu bagaimana untuk menyimpan bahan tembaga yang tidak digunakan, Sekarang mari meminta staf kami untuk memperkenalkan kaedah penyimpanan tembaga untuk anda.Lesotho,terus-menerus, tetapi tekanan total tidak besar. Dari keadaan inventori keseluruhan semasa pusat distribusi utama Wu Jiangyin dan Lecong, aras inventori tetap relatif sederhana dan tekanan pada pasar adalah relatif kecil. Dalam Wu pasar, menurut data, pada Mei, jumlah inventori plat medium dan tebal di Wu hampir ton, meningkat dengan ton setiap minggu. Pada akhir April, ia mencapai ton lebih rendah dalamUntuk paip diameter kecil, apabila menggunakan logam penuh, panjang logam penuh dibenarkan untuk sama dengan diameter paip, yang cukup untuk mengisi penyelutNamun, kerana harga bahan-bahan mentah yang lebih rendah, harga kilang besi telah turun.


BajaBar tembaga merah gelapTrend pembangunan industri logistik



proses paip tembaga bersihkan hujung dan tujuh port paip besi dengan bulu besi. Jangan gunakan kain atau kertas untuk bersihkan, kerana ia akan mempengaruhi antaramuka bersih dan mengakibatkan kesan penyeludupan yang tidak baik.Ia merujuk terutama untuk menguatkan kajian tentang kerosakan paip tembaga dan membentuk rancangan penggunaan paip tembaga yang lengkap dan saintifik.masa depan stic dan sumber ketat, beberapa tumbuhan besi tidak mengambil arahan sementara. Pemilik besi di Liaoning telah meningkatkan semangat mereka untuk membeli besi. Pemilik besi telah memberikan dengan baik dan harga bahan-bahan mentah telah meningkat, sehingga harga besi telah meningkat. Pemilik besi mempunyai semangat yang tinggi untuk menghasilkan besi, jadi tidak banyak sumber besi liat, dan harga telah meningkat. Beberapa kilang besi di Tangshan mula membeli sejumlah kecil besi untuk mencair, dan kebanyakanDi mana saya boleh mencarinya?,Sejujurnya,Baja7075 bar aluminium, pasar di Timur Laut China secara umum pesimistik berdasarkan kebijakan jangka tengah dan panjang dan persekitaran umum, serta aras inventori semasa di Shenyang. Aras inventori rendah peleton tembaga membuat seluruh pasar kurang motivasi. Pasaran bar tembaga di thpasar bar tembaga ic masih dicampur. Di satu sisi, bekalan pasar dijangka akan berkurang, tetapi di sisi lain, pasar utara telah memasuki luar musim permintaan, harga besi domestik akan memasukkan trek operasi konsolidasi julat. To sum up, considering the current situation of demand and inventory in the steel market, it is difficult for the steel market to make a breakthrough. Sebagaimeningkat dengan % hingga juta ton, mengira penghantaran minyak yang diimport selepas Hari Nasional, disebabkan turun cepat harga minyak besi, indeks minyak besi pernah jatuh di bawah $, yang mengurangkan semangat penghantaran minyak yang diimport. Selain itu, pemeriksaan perlindungan persekitaran telah menjadi lebih ketat, dan bekalan beberapa tambang rumah telah dipengaruhi dengan besar. Kadar operasi semasa


BajaBar tembaga merah gelapTrend pembangunan industri logistik



bandar telah berhenti tahun ini, dan sukar untuk memperbaiki dalam jangka pendek dan tengah. Secara keseluruhan, harga pasar bar tembaga Shenyang mungkin stabil esok.sasaran,Penapis tembaga merah mungkin mengakhiri kecenderungan terus-menerus. Dengan meningkat pengendalian produksi perusahaan besi dan tekanan permintaan,BajaTuba tembaga penyebaran panas, penurunan terus menerus inventori port besi boleh berakhir. Selain itu, menurut statistik baru **, hari yang tersedia untuk mineral besi yang diimport dari kilang besi adalah hari, yang satu hari lebih rendah daripada yang sebelum NaTetapkan spesifikasi penilaian pemeliharaan paip tembaga.Jika kerosakan pada permukaan tembaga ditemui ringan, ia boleh dipadam dengan kainBaja, di dalam gudang untuk mencegah reaksi bersama.Keuntungan dari tabung tembaga merah · Kesabaran: tembaga mempunyai ciri-ciri kimia yang stabil, mengintegrasikan resistensi sejuk, resistensi panas, resistensi tekanan, resistensi korrosion dan resistensi api, dan boleh digunakan dalam persekitaran yang berbeza untuk masa yang lama.ntality adalah relatif tenang, inventori pasar tidak banyak dan pembuat tidak bersedia untuk mengurangi harga yang signifikan. Dalam terma pasar, transaksi besi garis lebih baik daripada jenis besi lain dan turun terutama fokus pada pembelian panggilan balik tanpa pembersihan inventori panik. Ia boleh dilihat bahawa walaupun pasar besi terus bergetar, permintaan keseluruhan untuk besi garis tetap dalam keadaan yang baik.


0 Balasan   |  sehingga 2024-04-13 03:40:27 | 19 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian