Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVACara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar

122HP117294921   ·  2022-05-30 01:03:58   ·   Mesin dan peralatan industri

Kilang pengubah kuasaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Sabana Grande de Boya,Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Iwon-up,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVACara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVACara memilih yang sesuai dengan anda mengikut keadaan sebenar



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Perincian,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,Sabana Grande de BoyaPiawai ujian untuk pengubah tenggelam minyak, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang),Sabana Grande de BoyaSuhu pengubah dalam bilik distribusi tenaga tinggi, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan,Sabana Grande de BoyaPengubah bekalan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Sabana Grande de Boya,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

3 Balasan   |  sehingga 2022-05-30 01:03:58 | 276 Pandangan

Mengendalikan pemprosesan masuk syarikat dan 2022-05-30 10:24:24 sokongan  0 | menentang  0

Logistik Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVA agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

Jentera Cerucuk 2022-05-30 08:46:21 sokongan  0 | menentang  0

Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVA Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVA Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

Sisa pepejal dan peralatan rawatan air 2022-05-30 09:40:38 sokongan  0 | menentang  0

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Sabana Grande de BoyaPengubah jenis minyak 800 KVA, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian