Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besarApakah jenis barisan pengeluaran utama

122HP117294921   ·  2022-05-23 01:56:19   ·   Mesin dan peralatan industri

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, menghasilkan kebocoran minyak.Union de Reyes,TransformerPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Bar Istana,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Sebab api dalam pengubah kuasa


Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besarApakah jenis barisan pengeluaran utama



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik,Union de ReyesInspection contents of dry-type transformer, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?Mod wayar pengubah jenis kering:Bahan langsung,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,Union de ReyesTanaman pengubah distribusi, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, % dan % mengikut gred.Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besarApakah jenis barisan pengeluaran utama



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.konsum,Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Pembuat TransformerLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,Union de ReyesProspek pengubah kuasa, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Union de Reyes,Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahTindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

5 Balasan   |  sehingga 2022-05-23 01:56:19 | 322 Pandangan

Perkhidmatan pemindahan Syarikat Shougang 2022-05-23 10:58:20 sokongan  0 | menentang  0

Kelajuan penghantaran adalah sangat pantas, berikan syarikat anda thums up

Syarikat Industri Pintu Longyun 2022-05-23 10:20:57 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besar sama seperti pengenalan, penjual jujur

Syarikat Kejuruteraan Hiasan Cincin Pokok 2022-05-23 10:49:43 sokongan  0 | menentang  0

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besar. Terima kasih.

Produk sokongan automasi 2022-05-23 09:09:34 sokongan  0 | menentang  0

Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besar Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Pembinaan dan pemasangan kejuruteraan 2022-05-23 09:27:47 sokongan  0 | menentang  0

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti Union de ReyesPengubah yang ditenggelamkan minyak besar masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian