MomostenangoPompa slurry HHAdakah anda perlu menjadi profesional? Apa yang perlu anda perhatikan

466HP159575805   ·  2023-03-13 07:25:35   ·   Mesin dan peralatan industri
bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, pada setengah kedua tahun, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.penyelenggaran dan pemasangan dan penggunaan yang sesuai. Perubahan struktur penyegelan pompa mengelakkan kerosakan langsung pada penyimpanan selepas penyegelan mekanik rosak,MomostenangoPompa Vortex dan pompa paip, dan kehidupan perkhidmatan penyimpanan juga telah berubah besar.Momostenango,ence dan teknologi dan pembangunan terus menerus produk, seri YLB telah mengembangkan tenaga tinggi, perlindungan dan gred lain sehingga   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran pompa boleh dipilih mengikut komposisi partikel, saiz partikel, bentuk, kesukaran, asid, alkali dan ciri-ciri lain bahan-bahan yang dipindahkan.Gisenyi,MomostenangoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak,   jika gasket yang dibuang rosak serius, gasket baru akan diganti. Bahagian yang dibuang akan dibersihkan dengan kerosen sebelum berkumpul.   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, kemudian guna bolt penyesuaian untuk bergerak rotor ke belakang rekod ruang pergerakan ke hadapan dan ke belakang, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.   Apa penyebab muatan pompa.


MomostenangoPompa slurry HHAdakah anda perlu menjadi profesional? Apa yang perlu anda perhatikan



   Apabila tenaga bekalan kuasa terlalu rendah, pompa akan dimuatkan berlebihan, kerana pompa juga digunakan secara luas dalam banyak perairan pedesaan. Dalam kes ini, ia mungkin lebih rendah daripada tekanan nominal,MomostenangoQuotat, jadi arus dalam pembangian stator juga akan   putar impeller untuk memeriksa sama ada ia fleksibel, dan memeriksa sama ada segel di lubang ventilasi pompa, waxing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.Pengurusan kualiti rantai bekalan,   penentuan model: untuk pompa air atau pompa dengan medium fizikal dan kimia yang serupa dengan air, perlu pergi ke katalog atau sampel produk yang berkaitan, dan membuat perbaikan mengikut jadual prestasi atau kurva prestasi model untuk melihat sama ada titik kerja normal jatuh dalam kawasan kerja keutamaan pompa.   Pompa slari. Model tidak sesuai dipilih bila memilih pompa. Dalam penggunaan sebenar, apabila keadaan muatan lakukan n   Terdapat banyak jenis pompa lumpur selam yang tersedia di pasar, dan model pompa berbeza mempunyai prestasi dan medan aplikasi yang berbeza. Oleh itu, walaupun pompa mempunyai julat luas aplikasi, jika model tidak dipilih dengan betul dan secara rasional, kesan aplikasinya akan besar


MomostenangoPompa slurry HHAdakah anda perlu menjadi profesional? Apa yang perlu anda perhatikan



Ia juga akan menyebabkan bekalan cair yang tidak cukup untuk pompa.Kerja langsung,  keadaan.   The utility and durability of the utility model, so the polymer composite materials are generally used in production.Momostenango, supaya ia lebih sesuai bagi kita untuk melepaskan bahagian yang membawa; Apabila shaft ditarik keluar dari bahagian suction kacang penyesuaian pada shaft harus   Semasa proses, peralatan mesti dikekalkan secara terus menerus dan diubahsuai untuk menghindari penghalangan. Seperti yang dikatakan nama, pompa air terutama digunakan untuk mengangkut air apabila digunakan. Kesan pompa normal sering lebih baik bila digunakan, tetapi sebenarnya, kita menggunakannya pada masa biasa   Selain itu, kering matahari di dalam tubuh pompa dan impeller akan dibersihkan. Kemudian mengkalibrasi lengkap pompa dan lengkap motor pompa slurry untuk membuat mereka pada garis mengufuk yang sama.

2 Balasan   |  sehingga 2023-03-13 07:25:35 | 200 Pandangan

Paraformaldehid 2023-03-13 07:33:30 sokongan  0 | menentang  0

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian MomostenangoPompa slurry HH, terima kasih!

466HP159575805 2023-03-13 09:54:55 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya diskaun lain kali saya membelinya, MomostenangoPompa slurry HH Kualitinya bagus, dan saya akan memenuhi kehendak bos
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian