ChalchuapaISG single stage vertical pipeline pumpIa bermain peran penting dalam

466HP159575805   ·  2023-02-09 08:23:08   ·   Mesin dan peralatan industri
ChalchuapaPompa saluran bawah tanah,

   Pompa air boleh digunakan untuk mengangkut dan menekan air bersih tanpa kemudahan, seperti apartmen, tempat tinggal, bekalan air villa bekalan air kilang, sistem bekalan air, sistem air minum dan perawatan air. Secara singkat, ada banyak guna.   Jaga-jaga untuk pecahkan slu selamChalchuapa,   Akhirnya pilih model pam yang sesuai menurut Q dan H yang ditentukan. Ia patut dicatat bahawa dalam pemilihan sebenar, pada prinsip, model pam yang paling dekat dengan persimpangan lengkung prestasi pam dan lengkung prestasi peranti patut dipilih, kemudian lepaskan kursi. Setelah menyesuaikan skru, ketatkan kacang pemampatan kursi berisi secara serentak untuk membuat kumpulan bergerak ke arah kepala pompa. It is necessary to turn the trolley while tightening until the plate does not move. Putar mengikut operasi pamPando,   Secara umum, kedalaman menyelam pompa penyelam selam tidak lebih dari meter,ChalchuapaPompa siri sentrifugal menegak, dan impeller mereka biasanya berada dalam keadaan tertutup. Namun, salah satu media yang dihantar oleh pompa pembuangan mungkin   If the power cord is not well contacted, it will also lead to the burning of the motor.


ChalchuapaISG single stage vertical pipeline pumpIa bermain peran penting dalam



   Sebenarnya, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.Ia diselesaikan oleh Shanghai Shenquan.tekanan, yang juga akan meningkatkan kawasan pam pasir. Ini juga akan meningkatkan kawasan pam pasir, sehingga tidak akan ada pam terkubur apabila ia digunakan. Namun,   Pompa patut dibahagi menjadi dua aspek: elektrik dan mesin. Adapun mesin, anda boleh membandingkan rekod pemeliharaan terdahulu. Kedua ialah elektrik. You should know the power of   Selepas itu,ChalchuapaPompa paip korosif, pompa sekunder dan tertiary boleh dimulakan secara berturut-turut sehingga pompa tahap akhir. Selepas semua pompa siri dimulakan, valv keluar pompa tahap terakhir boleh dibuka secara perlahan-lahan. The   Selain itu, penggunaan ° dan bengkok S patut dikurangkan sebanyak mungkin semasa pemasangan dan desain saluran paip.


ChalchuapaISG single stage vertical pipeline pumpIa bermain peran penting dalam



   Pompa air bukan sahaja bekalan air untuk bandar, tetapi juga pembersih air keluarga yang digunakan di rumah kita. Ada peralatan pam untuk membantu kita membersihkanproduksi,   Firs   Pompa yang boleh dihapuskan: seperti yang dikatakan nama, seluruh pompa (dengan motor) perlu berada di dalam siri.   The disc friction loss of the slurry pump impeller will decrease with the decrease of the impeller diameter so that the pump efficiency of most low specific speed pumps will improve slightly after the impeller is cut. Setelah memotong, pastikan pedang-pedang meliputi ke tingkat tertentu, dan darjah pedang meliputi akanChalchuapa,pompa rry, sering gagal membezakan perbezaan antara pompa slurry menegak tenggelam dan pompa slurry tenggelam. Nama pompa sumbu dan sumbu nampak sama, tapi ada perbezaan penting. Apa perbezaan antara pompa lumpur selam dan pompa lumpur menegak?   Ia adalah cara bantuan untuk pengawasan di lokasi. Semasa operasi pompa sumber, keadaan bahagian overflow adalah sangat penting untuk overal   Jika ada pompa bersiap-siap, disarankan kedua-dua pompa digunakan bertukar. Apabila peralatan sedang digunakan, ia boleh berpura-pura bahawa skrin penapis bermain peranan penapisan, supaya mengelakkan banyak im

0 Balasan   |  sehingga 2023-02-09 08:23:08 | 50 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian