Palma SorianoPompa siri sentrifugal menegakJalan profesional

466HP159575805   ·  2023-01-29 17:21:59   ·   Mesin dan peralatan industri

   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegak   Submersible slPalma Soriano,   peralatan pembersihan air akan dipilih mengikut kali dari konsu air yang relatif besarpasir, untuk memindahkan tempat pam pasir ke belakang dan ke belakang untuk pam pasir, sehingga kawasan pam pasir di kawasan ini membentuk omb madu,Aregua,   bahagian penting akan ditandai secara lanjut untuk menghindari ralat semasa menetapkan semula. Permukaan kongsi dan bahagian yang rentan akan disimpan dengan betul untuk mencegah kerosakan.pompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masa   paip air akan disediakan dengan valv pintu untuk mengatur titik kerja pompa. Kabur akan dipasang secepat mungkin dengan keluar pam. Unit pam yang lebih besar dari meter akan disediakan dengan valv pemeriksaan di luar pam. Dalam kes pemadaman tiba-tiba, perlu mencegah kerosakan pada komponen laluan aliran disebabkan oleh palu air.


Palma SorianoPompa siri sentrifugal menegakJalan profesional



pompa yang kelihatan boleh ditutup apabila digunakan pada masa biasa. Secara khususnya, beberapa peralatan sering digunakan pada masa biasa, tetapi kerja penyelamatan tidak dilakukan dengan baik apabila ia digunakan, jadi ia akan diblokir selepas digunakan untuk beberapa masaistimewa, mereka semua ditempatkan pada garis lurus yang sama,Palma SorianoBaigang deep well pump, dan diameter masuk dan keluar mereka adalah sama, keterangan keseluruhan adalah sama dengan seksyenmedia urry untuk menghasilkan kadar aliran tertentu, memandu aliran kuat, dan sedar pengangkutan slurry.indeks kualiti, di pasar, contohnya pompa penyapuan, sebahagian dari mereka mempunyai kedalaman lebih dari meter, ia tidak sesuai untuk menggunakan pompa penyapuan menegak dalam keadaan kerja seperti ini tetapi ia sangat mudah untuk menggunakan pompa penyapuan selam.   ada juga kaedah sederhana untuk mengukur frekuensi getaran pompa dengan kaedah getaran. However, when using one method,Palma SorianoPump paip air panas berkeliling, terdapat sumber getaran lain yang akan mempengaruhi hasil pengukuran. Oleh itu, sebenarnya, ia adalahxed, sementara pompa sumber tidak perlu diselesaikan. Ia boleh menyerang secara langsung ke dalam cair untuk operasi.


Palma SorianoPompa siri sentrifugal menegakJalan profesional



   Untuk memperbaiki tKerja langsung,   Biarkan media yang mengandungi beberapa partikel tegar menghasilkan kadar aliran tertentu,Palma SorianoPompa paip centrifugal berbilang tahap menegak, sehingga peralatan boleh memandu kuat ke aliran apabila ia digunakan, sehingga lumpur boleh dipindahkan. Dalam bentuk prinsip pompa lumpur selam, ia sebenarnya agak mudah   Selepas pompa elektrik telah digunakan banyak kali, perlu meletakkan pompa elektrik ke dalam air bersih dan menjalankannya selama beberapa minit untuk mencegah sedimen dalam pompa dan pastikan pembersihan pompa elektrik.   Ia akan terbakar. Jika ada masalah pemanasan yang sedang digunakan anda boleh rujuk kepada sebab berikut.Palma Soriano,mengawal model pompa lumpur, contohnya, angkat pompa yang digunakan terlalu tinggi atau terlalu rendah, yang akan membawa ke muatan berlebihan, yang sepatutnya kaedah desain optimizasi yang meliputi.Saya dan sangat memperpanjang hidupnya perkhidmatan

2 Balasan   |  sehingga 2023-01-29 17:21:59 | 204 Pandangan

peralatan mudah alih 2023-01-29 19:43:40 sokongan  0 | menentang  0

Palma SorianoPompa siri sentrifugal menegak Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

templat 2023-01-29 17:53:33 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Palma SorianoPompa siri sentrifugal menegak asli, berkualiti dan murah, haha.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian