NaguaAh slurry pumpBerapa lama musim sejuk industri mesin pembinaan boleh bertahan

466HP159575805   ·  2023-01-19 03:22:50   ·   Mesin dan peralatan industri

nts and precautions for disassembly will be introduced to avoid disassembly, anda boleh menutup valv pintu untuk penyesuaian dengan betul. Kalau tidak, jika aliran terlalu kecil, buka valv gerbang.Nagua,   The submersible sewage pup boleh ditambah pada kedudukan paip masuk air dan digunakan pada sudut darjah dan kemudian skrin penapis dipasang dalam perangkap untuk menapis ketidaksamaan untuk kedua kalinya, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.Chatelet,   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.   selection of flow: single suction pump or double suction pump shall be selected according to the flow; pompa aspirasi tunggal atau shal pompa aspirasi berbilang   Third, the whole industrial and mining system operates stably, and the operation of the pump will not affect the work of the whole industrial and mining system.


NaguaAh slurry pumpBerapa lama musim sejuk industri mesin pembinaan boleh bertahan



   Therefore, when the pump temperature is too high, dan kemudian ta   Kabinet kawalan pam air sirkuit utama terdiri terutamanya dari sirkuit pengasingan, perlindungan sirkuit pendek, sirkuit perlindungan berlebihan (sandaran), peralatan kawalan permulaan/hentian (kelajuan pembolehubah), reli panas dan distribusi wayar dan kabel, membentuk perlindungan untuk motor pam air. Tetapkan pelbagai isyarat pengawasan sesuai dengan yang diperlukan.   Ordinary vertical motor can be used without waterproof, while the motor shaft and pump shaft of submersible slurry pump are coaxial, so the motor must be waterproof and sealed, and the mokonsum   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi   Pompa slurry efisien tinggi mempunyai tiga ciri-ciri: pertama, pompa slurry mempunyai efisien operasi tinggi dan kehilangan rendah.   Bahagian Tao juga memakannya.


NaguaAh slurry pumpBerapa lama musim sejuk industri mesin pembinaan boleh bertahan



paip ventilasi, sehingga campuran air pasir akan membentuk di bawah pompa slurry, sehingga pompa slurry boleh dimulakan secara biasa. Keuntungan pendekatan ini ialah walaupunPemeriksaan proses,   Setelah memahami prinsip kerja pompa lumpur selam kita juga akan tahu bahawa bahagian-bahagian itu cenderung untuk dipakai semasa penggunaan biasa. In this way, we can ca   Sebelum bermula, periksa semua sirkuit dan tukar untuk melihat sama ada kawat mereka betul dan boleh dipercayai,NaguaPompa lumpur tenggelam garis sampah, kemudian putar mereka atas g   Kita juga perlu hadapi frekuensi permulaan dan pilih peranti perlindungan panas yang sesuai untuk digunakan.Nagua,p dan gantikan segel.   Pump air selepas memahami penyebab bekalan cair yang tidak cukup, kita boleh menyelesaikan masalah: pertama, kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpanan cair yang berkeliaran perlu menambah media padanya.   Semasa pemasangan komponen bearing licin,NaguaPompa boleh dipomp pembuangan, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu,NaguaPompa Vortex dan pompa paip, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, dan

0 Balasan   |  sehingga 2023-01-19 03:22:50 | 53 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian