San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejukPenimbasan pencetakan jualan

632HP195506591   ·  2023-01-17 06:25:49   ·   tenaga

Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran, untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal,San Juan sacartepexPemasangan penyimpanan sejuk profesional, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukMasa ini, tambah beku sejuk yang cukup.San Juan sacartepex,For the installation of refrigeration unit, oil separator shall be installed for semi sealed or fully sealed compressor, and an appropriate amount of oil shall be added in the oil. When the evaporation temperature is lower than - ℃, gas-liquid separator and an appropriate amount of refrigeration oil shall be added.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat,San Juan sacartepexHarga dan pemasangan penyimpanan sejuk, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.`Afrin,Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makanan


San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejukPenimbasan pencetakan jualan



Penyimpanan sejuk perubatan telah digunakan secara luas dalam industri. Untuk penggunaan projek penyimpanan sejuk perubatan, kita mesti gabungkan prestasi produk dan menyimpannya mengikut suhu dan kelembapan yang diperlukan oleh produk. Kotak suhu automatik juga perlu digunakan diluar penyimpanan sejuk produk. Pada masa yang sama, pegawai pengurusan mesti akrab dengan langkah operasi projek penyimpanan sejuk perubatan.Sistem kawalan elektronik besar-besaran gudang penyimpanan segar adalah komponen utama sistem pintar besar-besaran gudang segar-penyimpanan. Kawalan elektronik pintar mempunyai fungsi sejuk automatik, penyimpanan panas, berhenti defrosting, fan, kondensator, kompressor kawal suhu, melalui valv dan komponen lain. Seterusnya, jualan besar gudang segar diperkenalkan secara terperinciMaterial beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polistyren yang ketat, yang dituangkan dan dibina oleh proses putih tekanan tinggi. Ia boleh dibuat ke berbagai panjang dan spesifikasi untuk memenuhi keperluan yang berbeza bagi pengguna.Helaian Petikan,Isolasi lantai penyimpanan sejuk ukuran-tengah struktur penyimpanan sejuk ukuran-tengah adalah apa yang kita sering panggil permukaan, iaitu, atas dan dinding dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan-bahan isolasi lain sementara tanah perlu diisolasi secara terpisah. Pada masa ini, meletakkan bukti basah dan mengisolasi materi SPS di atas dan di bawah papan ekstrus secara berdasarkan, dan kemudian menuangkan beton atau beton kuat.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.


San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejukPenimbasan pencetakan jualan



Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Pengurusan kualiti,Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, atau terlalu banyak skala dalam intercooler gudang segar mempengaruhi pertukaran panas, suhu suction tahap kemudian mesti tinggi, dan suhu exhaust juga akan meningkat.Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.San Juan sacartepex,Dengan pembangunan cepat perdagangan modern, penyimpanan sejuk asal untuk tujuan penyimpanan produk tidak lagi boleh memenuhi keperluan sirkulasi cepat, tepat dan sedikit batch komoditi modern. Oleh itu, pusat logistik penyimpanan sejuk rantai sejuk untuk tujuan distribusi produk muncul dan berkembang dengan cepat, bermain peran yang semakin penting dalam rantai sirkulasi komoditi. Apa sifat pembangunan cepat pembangunan penyimpanan sejuk?Pangkalan penyimpanan sejuk disebabkan suhu rendah, dan air di tanah mudah untuk dibekukan. Kerana volum tanah beku, tanah akan rosak dan seluruh struktur bangunan akan rosak. Jika kerosakan itu serius, ia mungkin membuat penyimpanan sejuk tidak dapat digunakan. Oleh itu, selain lapisan insulasi panas, muatan dan pengangkutan. Oleh itu, struktur plat penyimpanan sejuk akan tetap dan mempunyai kapasitas pengangkutan yang besar. Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam proses pembekuan periodik dan siklus meluap, struktur bangunan rentan kepada. Oleh itu,San Juan sacartepexPemasangan storan sejuk, struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk dan bahan-bahan bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai perlawanan beku yang cukup.Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.

4 Balasan   |  sehingga 2023-01-17 06:25:49 | 177 Pandangan

Reka bentuk kejuruteraan rawatan alam sekitar sisa pepejal 2023-01-17 07:50:33 sokongan  0 | menentang  0

San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejuk Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

Bertindak sebagai ejen untuk pelanggan mudah alih untuk mengakses rangkaian 2023-01-17 08:11:43 sokongan  0 | menentang  0

San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejuk Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

Produk terminal penghawa dingin pusat 2023-01-17 13:50:34 sokongan  0 | menentang  0

San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejuk Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

Produk yang mengandungi teh dalam kepingan rebusan 2023-01-17 13:56:02 sokongan  0 | menentang  0

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, San Juan sacartepexPetikan dan pemasangan penyimpanan sejuk penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian