Sankt AndraPemasangan pengubah distribusiNilai dan makna dari

122HP117294921   ·  2023-01-06 15:25:40   ·   Mesin dan peralatan industri

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak,Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup,Sankt AndraPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,Sankt AndraBoleh pengubah minyak ditempatkan di bawah tanah, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Shtime,Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?


Sankt AndraPemasangan pengubah distribusiNilai dan makna dari



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:kualiti tertinggi,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Pembuat pengubah jenis keringKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


Sankt AndraPemasangan pengubah distribusiNilai dan makna dari



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Perubah telinga pemeriksaanApakah mod kawat pengubah jenis kering?Sankt AndraKilang pengubah kuasaIsolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi,Sankt AndraIsolasi pengubah kuasa, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

4 Balasan   |  sehingga 2023-01-06 15:25:40 | 234 Pandangan

Pejabat Pemprosesan Pelarik Zhaoji 2023-01-06 16:31:45 sokongan  0 | menentang  0

Sankt AndraPemasangan pengubah distribusi Minimum berapa, boleh borong

Syarikat Pemasangan Peralatan Mengukus Runge Khan 2023-01-06 16:30:37 sokongan  0 | menentang  0

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, Sankt AndraPemasangan pengubah distribusi asli, berkualiti dan murah, haha.

Kelengkapan kabel optik 2023-01-06 16:06:21 sokongan  0 | menentang  0

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Sankt AndraPemasangan pengubah distribusi sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

Perkhidmatan perundingan maklumat pemindahan kenderaan 2023-01-06 16:10:02 sokongan  0 | menentang  0

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian Sankt AndraPemasangan pengubah distribusi, terima kasih!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian