PermetTanaman pengubah distribusiPangkalan borong

122HP117294921   ·  2022-12-26 09:52:31   ·   Mesin dan peralatan industri

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringPermet,Keperlawanan mendarat, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Manufacturing process and steps of dry-type transformerTa Khmau,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


PermetTanaman pengubah distribusiPangkalan borong



Pembuat pengubah kuasaBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?Segel kebocoran minyakprojekDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali,PermetPenukar 16 kV, dan kemudian lukis sampel minyak.


PermetTanaman pengubah distribusiPangkalan borong



Lepaskan skru intipengurusan peranti,Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Permet,Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT,PermetPengubah elektrik, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

2 Balasan   |  sehingga 2022-12-26 09:52:31 | 163 Pandangan

Peralatan kawalan automasi kuasa elektrik 2022-12-26 10:35:06 sokongan  0 | menentang  0

Anda PermetTanaman pengubah distribusi tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda PermetTanaman pengubah distribusi

Perkhidmatan Teknologi Maklumat 2022-12-26 11:47:41 sokongan  0 | menentang  0

Ha ha. PermetTanaman pengubah distribusi Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian