VernonParameter pompa selam WQMedan aplikasi

466HP159575805   ·  2022-12-23 18:54:29   ·   Mesin dan peralatan industri

   Secara umum, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun,VernonPompa Vortex dan pompa paip, jika masalah ini serius, anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini, anda perlu mencari seorang profesional   Pertama-tama, mari s memahami penyebab bekalan cair yang tidak mencukupi: Jika aras cair yang disimpan dalam tangki penyimpanan cair yang berkeliaran lebih rendah dari %, maka bekalan cair yang tidak mencukupi akan berlaku apabila ia sedang digunakan. Or the pump adds too much lubricating oil, which leads to accumulationVernon,   Pipeline pump: the pipeline pump is a centrifugal pump with the same inlet and outlet in the same straight line and the same caliber. Ia boleh dipasang dalam siri di mana-mana kedudukan saluran paip seperti seksyen saluran paip, jadi ia dipanggil pompa saluran paip. It iOrang asing dan produser bahawa selain keadaan kerja yang baik, pompa juga perlu mempunyai perlawanan corrosion yang baik, kepercayaan tinggi dan kehidupan perkhidmatan panjang. Pompa mesti direka selain kaedah reka konvensional mekanik cairLimbe,   Roda, mesin mencampur dan sebahagian lain aliran utama terbuat dari pakaian tinggi  ; Dalam aplikasi praktik, pompa penyelam selam sedang berkembang dengan cepat dengan keuntungan uniknya. Pompa lumpur menegak perlu diselesaikan dan dipasang dalam penggunaan sementara pompa lumpur selam boleh digunakan secara langsung tanpa penyemburan, disebabkan keterangan struktur pompa selam motor perlu ditempatkan di permukaan air untuk digunakan semasa operasi, dan kemudian pompa perlu ditempatkan di dalam air untuk digunakan. Oleh itu, pompa penyelam selam mesti


VernonParameter pompa selam WQMedan aplikasi



   pemilihan kepala pompa: umumnya, kepala pompa akan ditentukan dengan memperbesar margin % - %.   Pompa lumpur AHR juga merupakan struktur kasing pompa ganda, dan tubuh pompa dan penutup pompa dilengkapi dengan cor yang boleh diganti   If there is abnormal sound inside the slurry pump and there is no water, it is likely that the equipment may have air infiltrating into it when absorbing water,VernonPompa paip menegak tahap tunggal ISG, which will cause abnormal sound inside the pump, and then at the same time, the impeller is damaged or the impeller is damagedPengurusan jujur,   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan, yang diukur oleh efisiensi pam. Efisiensi pam ialah nisbah kuasa efektif dan kuasa peluru, yang diukur oleh η Menunjukkan.   Lebih tinggi kelajuan spesifik pompa penyelam selam,VernonPompa lumpur cair pengeboran, lebih kecil jumlah potongan diameter impeller yang boleh dibenarkan. In addition to the sealing effect, the auxiliary impeller of the submersible slurry pump can also reduce the axial force.


VernonParameter pompa selam WQMedan aplikasi



   Jika pemancar pompaJabatan jualan,   Arah kekuatan tekanan perbezaan adalah bertentangan, yang boleh ofset sebahagian dari kekuatan paksi dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.persekitaran, dan tidak sepatutnya mengepam cair terbakar. How to use the submersible non clogging sewage pump?ry pump.Vernon,   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompaxing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.  

3 Balasan   |  sehingga 2022-12-23 18:54:29 | 253 Pandangan

Kelengkapan kabel optik 2022-12-23 19:48:33 sokongan  0 | menentang  0

Baru terima barang, sangat bagus, VernonParameter pompa selam WQ berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Pembinaan dan pemasangan kejuruteraan 2022-12-23 20:25:33 sokongan  0 | menentang  0

Raya tak lama lagi, boleh VernonParameter pompa selam WQ dapat diskaun?

Peralatan pawagam 2022-12-23 20:17:25 sokongan  0 | menentang  0

VernonParameter pompa selam WQ Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian