BaracoaPompa sampah selam WQAnalisi titik pertumbuhan baru

466HP159575805   ·  2022-12-15 21:02:55   ·   Mesin dan peralatan industri

   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis, minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).sama, dan kuasa hasilnya adalah jumlah dua kuasa. Jika pompa penyelamat selam dilengkapi dengan pengendali tambahan, kesan cair adalah pada pengendali tambahanBaracoa,   Semasa ini, semua pembuat pompa skru menganggap perlindungan operasi kering sebagai unit yang diperlukan untuk pembelian peralatan.   Apa penyelesaian situasi ini?Mir Abad,   Yes, summer is the peak sales season. Selain aplikasi pertanian, pam industri juga meningkat dalam tahun-tahun terakhir.   Pada tahun-tahun terakhir, permintaan untuk pompa penyelam selam telah meningkat besar. Dalam banyak medan,BaracoaPompa slurry ZD,BaracoaPump paip air panas berkeliling, pompa lumpur selam   Contohnya, konsentrasi dan ekor diperlakukan dalam konsentrator, abu dan sampah dibuang dari kilang kuasa slime dan dense


BaracoaPompa sampah selam WQAnalisi titik pertumbuhan baru



   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kunciadalah, pertama, memeriksa sama ada bunyi operasi peralatan adalah masuk akal; second, rekod aliran dan arus operasi pompa air. Jika ada sebarang masalah dalam pemeriksaan di atas periksa sama ada getaran rod panduan normal; keempat, penyebabnya akan dicabut dan dilaporkan pada masa.air. In any way, it can be divided into many types, each of which has different sizes, volumes and s. Therefore,BaracoaWQ submersible pump parameters, many people believe thatPiawai inspeksi,pompa urry, valve pintu keluar mesti (ditutup atau dibuka sedikit dengan /. Sebelum memulakan pompa slurry, mengembangkan valve pintu masuk pompa dan menutup valve pintu keluar pompa. Kemudian memulakan pompa. Selepas pompa dimulakan perlahan-lahan memulakan valve pintu keluar pompa. Saiz dan kelajuan pembukaan valve pintu keluar pompa patut berdasarkan fakta bahawa pompa tidak bergetar dan motor   Dengan kedatangan tengah musim panas dan peningkatan kontradiksi antara bekalan dan permintaan kerosen, bekalan kuasa di seluruh negara telah tegang lagi, yang telah mendorong jualan panas ia dan generator di pasar fasa II. Menurut data yang relevan, masih ada ruang besar selepas China keseimbangan kuasa.   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan memenuhi keperluan.


BaracoaPompa sampah selam WQAnalisi titik pertumbuhan baru



   Oleh sebab itu, pemilihan yang betul segel shaft boleh memastikan operasi selamat dan stabil pompa slurry.Risiko kualiti,   Pemasangan pompa lumpur selam adalah langkah yang perlu dikhawatirkan. Oleh kerana kita semua peduli tentang hal itu, ia adalah terutama kerana pemasangan akan secara langsung mempengaruhi kesan penggunaan. Pekerjaan pemasangan seharusnya tidak senyap. Beberapa kuncits akan kabinet kawalan pompa air sering bertemu dalam penggunaan? Pompa air tidak dapat berfungsi: menyebabkan: a. bekalan kuasa tidak disambung atau fasa output kabinet kawalan hilang; b. Pompa air telah dibakar keluar, dan pompa air tidak boleh menyediakan air: sebab: A. sama ada ada air di kolam renang; b. Sama ada gas dalam tubuh pam yang tidak dibuang; c. Air masuk dan keluarcincin mesti dikawal, dan minyak lubrikasi yang berlebihan dalam pam mesti dibuang dan diganti secara terus menerus.Baracoa,   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. Name   Terdapat perbezaan   Fleksibiliti. Peralatan mempunyai struktur maju, aliran luas, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosakan kuat. Ia sesuai untuk membawa cair yang mengandungi partikel-partikel yang solid, seperti batu pasir, cinder dan tailings. Jadi apa yang diperlukan untuk kerjanya? Mari mereka memahami secara singkat.

4 Balasan   |  sehingga 2022-12-15 21:02:55 | 185 Pandangan

Syarikat Perdagangan Jie Lut 2022-12-15 22:34:56 sokongan  0 | menentang  0

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, BaracoaPompa sampah selam WQ memang sangat bagus, terima kasih!!!

Pengeluaran, penjualan dan penyelenggaraan pam dan aksesori 2022-12-15 21:43:26 sokongan  0 | menentang  0

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini BaracoaPompa sampah selam WQ sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

Anthranilide 2022-12-15 21:37:30 sokongan  0 | menentang  0

Penjual yang baik, BaracoaPompa sampah selam WQ barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

loker peluru 2022-12-15 22:19:31 sokongan  0 | menentang  0

Saya telah membeli-belah dalam talian BaracoaPompa sampah selam WQ selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian