ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformerMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal

122HP117294921   ·  2022-09-10 01:16:40   ·   Mesin dan peralatan industri

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,ReynosaPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.Reynosa,Bagaimana memilih pengubah jenis keringSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.El Hajeb,Mod wayar pengubah jenis kering:Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.


ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformerMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal



Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.sumber,Sudah tentu jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Dry type transformer factoryIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformerMemberi perkhidmatan peningkatan teknikal



Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Hasil ujian,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Pengubah terbenam minyakReynosa,ReynosaModel pengubah kuasa jenis kering,Penghakiman cacat pengubah kuasaSpesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan,ReynosaKontrak penyelamatan pengubah kuasa, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

5 Balasan   |  sehingga 2022-09-10 01:16:40 | 317 Pandangan

chung chi trading co. 2022-09-10 09:09:59 sokongan  0 | menentang  0

Penjualnya sangat baik, ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformer sama seperti pengenalan, penjual jujur

Jualan aksesori mesin perisai 2022-09-10 09:09:06 sokongan  0 | menentang  0

ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformer Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

Penanaman Perhutanan Mee Tepung Ubi Ubi 2022-09-10 10:36:40 sokongan  0 | menentang  0

ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformerBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformer lebih murah?

Aksesori alatan mesin 2022-09-10 10:22:41 sokongan  0 | menentang  0

ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformer Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

Jalur pelekat bengkak air 2022-09-10 10:24:31 sokongan  0 | menentang  0

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian ReynosaAmbient temperature requirements for dry-type transformer, terima kasih banyak!
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian