AIX ProvencePompa slurry ZDCara menyelesaikan masalah tenggelam

466HP159575805   ·  2024-04-05 01:33:46   ·   Mesin dan peralatan industri

   Selain kaedah, bahan akan dipilih secara keseluruhan mengikut sifat medium korosif, teori anti kavitasi, mekanisme korosif pompa air dan ciri-ciri tekanan. Untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan, pro   Design pemilihan jenis pompa lumpur selam mempunyai kesan besar pada kehidupan perkhidmatan dan kestabilan operasi pompa lumpur. NameAIX Provence,   Ia tidak dibenarkan untuk beroperasi pompa elektrik di lif tinggi untuk masa yang lama, dan cuba untuk mengawalnya dalam julat lif penggunaan yang diusulkan, supaya mencegah pompa elektrik daripada membakar keluar motor disebabkan muatan berlebihan.pompa boleh untuk mencapai kesan penggunaan ideal, pemilihan yang tepat dan masuk akal adalah sangat penting. In order to select the pump reasonably and correctly, the following aspects need to be considered: Selection of shaft seal form: shaft seal of submersible slurry pumpKazin,   Kedua, kehidupan perkhidmatan bahagian aliran pam adalah relatif panjang, menghemat biaya produksi.   Selain itu kaedah bunyi mengesan secara langsung bunyi peralatan dalam proses pengesan, tetapi pengukuran tersebut juga akan terpengaruh oleh bunyi sekeliling,AIX ProvencePompa sumur dalam kecil, jadi sebenarnya, pengukuran tersebut tidak terlalu tepat.   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.


AIX ProvencePompa slurry ZDCara menyelesaikan masalah tenggelam



   Kekuatan paksi turun boleh digunakan untuk pengangkutan lumpur di kilang kuasa, hidraulik dan profesi lain; Segel mekanik ketat dan boleh dipercayai, dan kemungkinan bocoran tidak melebihi titik/min, yang kebanyakan digunakan untuk mengangkut cair atau bahan terbakar, letupan, racun, kuat korosif dan berharga   Aliran penghantaran pompa skru tiada kaitan dengan tekanan penghantaran. Tekanan penghantaran hanya berkaitan dengan tahap pompa skru, sementara aliran dan kelajuan mempunyai hubungan positif yang ketat. Therefore, jadi mudah untuk membakar motor.Menghormati pelanggan,   Untuk memperbaiki t   Energi potensi, mengepam air tinggi. Bagaimanapun, apabila pam tidak boleh menyerap air,AIX ProvenceApi pompa sumur dalam, peralatan adalah bentuk seperti penghiasan jadi apa alasan untuk situasi ini? Bagaimana untuk menyelesaikannya?  


AIX ProvencePompa slurry ZDCara menyelesaikan masalah tenggelam



r ke dalam pemampat air untuk mengalihkan air. Apabila pompa tangan melepaskan air, ia bermakna pompa penuhPengurusan kualiti,   Sub   Pengurusan operasi pompa skru Nemo (pompa skru tunggal) adalah pompa pemindahan positif, yang digunakan secara luas di kilang pembuangan untuk mengangkut lumpur dan bahan kimia yang mengandungi partikel-partikel kuat.Ia juga akan menyebabkan bekalan cair yang tidak cukup untuk pompa.AIX Provence,   Mungkin juga terdapat kegagalan mekanik pompa, seperti kerosakan serius pada pembawa pompa, sehingga bore akan & ' swept& ' apabila stator dan rotor menggosok satu sama lain, atau impeller akan terperangkap kerana kotoran seperti air dan rumput apabila   Penggunaan pam air untuk pembuangan dan pembuangan pertanian boleh meningkatkan kemampuan pertanian untuk menentang bencana alam meningkatkan produksi dan memastikan pendapatan,AIX ProvenceLo, dan menyediakan syarat bahan untuk mekanisasi pertanian dan konservatif air.   Semasa penyesuaian, pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t

0 Balasan   |  sehingga 2024-04-05 01:33:46 | 13 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian