YaraPlat besi tidak stainless 95Cr18Bagaimana saya boleh memilih yang betul

717HP127443542   ·  2022-05-11 00:45:06   ·   Bahan binaan

Perlu memenuhi keperluan arkitek dan perancang struktur.Model & mdash; Martensite (high strength chromium steel) good wear resistance and poor corrosion resistance.Yara,When transporting domestic and drinking water, the pipeline shall not pass through the toxic pollution area. If necessary, protective measures shall be taken.Argon mesti sesuai dengan peraturan spesifikasi negara, kesan penyelamatan argon akan lemah dan kualiti penyelamatan akan terpengaruh secara tidak langsung.Detroit,Semasa penywelan, proses ventilasi di hadapan dan berhenti gas di belakang akan diterima, ia tidak mudah untuk dirusak, sehingga secara efektif memastikan logam di sisi dalaman penyweld tidak dioksidasi dan memastikan kualiti penywelan belakang penyweld.Pada masa yang sama, Menteri pembangunan meletakkan penting besar kepada aplikasi paip besi yang tidak stainless. Standard industri paip air baja stainless steel telah dikeluarkan dan dilaksanakan pada tahun . Kementerian pembinaan telah mengeluarkan dokumen mengenai spesifikasi teknikal dan set pemasangan teknikal saluran paip, yang sedang disediakan oleh Universiti Tongji. Semua jenis plat baja inox, koil baja inox, tali pinggang baja inox dan paip baja inox adalah layak. Selamat datang untuk penyelidikan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama! Pada masa ini, ada paip baja inox di Sichuan, Guangdong, Zhejiang, Jiangsu dan tempat lain, masa untuk aplikasi telah tiba.Kedudukan suhu rendah paip baja tidak stainless --- dalam persekitaran suhu rendah, tenaga deformasi adalah kecil. Dalam persekitaran suhu rendah, fenomena penurunan panjang dan penurunan kawasan dipanggil pengedudukan suhu rendah. Kebanyakan ia dihasilkan pada struktur kubik pusat badan seri ferrit.


YaraPlat besi tidak stainless 95Cr18Bagaimana saya boleh memilih yang betul



Kumpulan grad besi tanpa stainless Series & mdash; Chromium nickel manganese austenitic stainless steel series & mdash; Chromium nickel austenitic steel stainless model & mdash; Duktilitas yang bagus, digunakan untuk membentuk produk. Ia juga boleh dihasilkan untuk keras dengan cepat. Keselamatan yang bagus. Pertahanan memakai dan kekuatan kelelahan lebih baik daripada yang dari besi yang tidak stainless.Pipa L profesional jangka panjang, pipa S dan L pipa S. Oleh itu, spesifikasi kumpulan pipa bentuk sedikit lebih besar yang digunakan dalam produksi pipa mati adalah kira-kira -.Kabel penyeludupan yang ditutup aliran (wayar penyeludupan yang dilindungi diri) akan digunakan untuk menyokong penyeludupan TIG.Cipta kecerdasan,. Elektrod tungsten cerium wce di rumah digunakan untuk data elektrod. Bentuk dan diameter akhir elektrod tungsten cerium mempunyai kesan besar pada perubahan proses penyelesaian dan formasi penyelesaian.Besi daun daun austenitic mempunyai tahan yang baik terhadap kerosakan seragam, tetapi masih ada masalah berikut dalam tahan kerosakan setempat: kerosakan antar-granular dari besi daun daun austenitic. Besi daun daun austenitic akan mempunyai kerosakan antar-granular apabila ia tetap hangat pada ~ [UNK] atau sejuk perlahan-lahan. Semakin tinggi kandungan karbon, semakin besar kecenderungan kerosakan antar-granular. Selain itu, kerosakan antar-granular juga berlaku di zon yang terkena panas penyerakan. Ini disebabkan hujan CrC yang kaya di sempadan biji. Kawasan krom miskin terbentuk dalam matriks sekeliling, yang disebabkan oleh kerosakan sel utama. Fenomen kerosakan antar-granular ini juga wujud dalam besi stainless ferritik yang disebut di atas.Prospek rumahnya berjanji, dan terdapat permintaan yang besar untuk membina paip bekalan air. Menurut 'Rencana Lima Tahun Sembilan' pembinaan dan garisan tujuan jangka panjang pada , permintaan untuk setiap paip adalah ~ km dari hingga , termasuk km paip air sejuk dan panas di kawasan pembinaan rumah. Sesetengah orang percaya bahawa pembangunan paip air baja beku inox adalah sangat penting untuk meningkatkan grad bangunan bandar modern.


YaraPlat besi tidak stainless 95Cr18Bagaimana saya boleh memilih yang betul



Model & mdash& ldquo; Memotong aras alat & rdquo; Besi martensitis, besi yang tidak stainless awal yang sama dengan besi krom tinggi Brinell. Ia juga digunakan untuk alat bedah, yang boleh dibuat sangat cerah. Model & mdash; Besi rusa ferritik untuk hiasan, seperti aksesori kereta. Kekuatan yang baik,Yaratali pinggang pinggang rantai besi tanpa beku, tapi kekebalan suhu yang buruk dan kekebalan corrosion.Rakomendasi dan konsultasi,Slab yang dikuasai di permukaan terus segera dingin melalui seksyen pendinginan sekunder sehingga inti menjadi tegar, dan keseluruhan proses penyelesaian terus menerus paip baja stainless steel selesai.Tanda Cina plat besi inox ialah crnimoti (CrNiMoTi dengan kertas juga sepatutnya menjadi tanda ini). Tanda baru ialah plat besi inox crnimoti. Plat besi inox ditambah dengan Ti dalam baja SUS untuk meningkatkan resistensi korrosion antar granular. Ia dilaksanakan pada peralatan, asid fosforik, asid acetik dan asid acetik.Institut Besi dan Besi Amerika menggunakan tiga digit untuk mengenalpasti pelbagai grad piawai besi stainless malleable. Di antara mereka, besi daun daun austenitik ditandai dengan nombor dari dan seri. Contohnya, beberapa besi daun daun austenitic biasa ditandai dengan dan.Yara,Belakang tidak dilindungi oleh argon, dan proses wayar dengan bentuk aliran + TIG telah dilaksanakan di China selama beberapa tahun. wayar dengan bentuk aliran seperti et-elt-et-elt-t-et-elt- telah dihasilkan dan dilaksanakan untuk penywelding medan, dan keuntungan ekonomi yang baik telah diperoleh.FERRITIC AUSTENITIC dupleks besi stainless berdasarkan besi stainless austenitic, meningkatkan kandungan Cr dan mengurangkan kandungan Ni, dan bekerjasama dengan rawatan semula. Harga tinggi, pelbagai spesifikasi plat besi stainless, koil besi stainless, tali besi stainless dan paip besi stainless dibekalkan dalam masa dan berkesan pada biaya. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Stainless steel with duplex structure of austenite and ferrite (including ~ % & Delta; - ferrite) can be obtained. Typical steel grades include crniti,Yara304 paip sanitari baja inox, CrNiTi, ocrnimoti,YaraBesi tidak stainless berwarna, etc. Sepatu besi stainless ganda mempunyai penyweldabiliti yang baik, tiada rawatan panas diperlukan selepas penyweldabiliti, dan kecenderungan untuk corrosion antar-granular dan corrosion stres juga kecil. Namun, disebabkan kandungan Cr yang tinggi mudah membentuk & sigma; Perhatikan bila menggunakan.Institut Besi dan Besi Amerika menggunakan tiga digit untuk mengenalpasti pelbagai grad piawai besi stainless malleable. Di antara mereka, besi daun daun austenitik ditandai dengan nombor dari dan seri. Contohnya, beberapa besi daun daun austenitic biasa ditandai dengan dan.

0 Balasan   |  sehingga 2022-05-11 00:45:06 | 139 Pandangan
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian